Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het wens-spel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyvr feb 12, 2010 2:08 pm

krijg je...Maar juist op het moment dat jullie willen kussen ziet ze Taylor Launter en Justin Bieber langswandelen. Ze rent erachteraan en vraagt ze uit voor een date... Spijtig voor jouw Razz

Ik wens dat ik iets had om te drinken x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyvr feb 12, 2010 4:37 pm

Hier heb je wat gif! =D *domheid* O_O

Ik wens een koekje.. die van koek gemaakt is. O_O
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Sibby

Sibby

Vrouw Aantal berichten : 58
Registration date : 27-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 3/4 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyza feb 13, 2010 4:19 pm

Je oma heeft net een hele boel koekjes gebakken. Je mag de hele schaal opeten. Dat doe je natuurlijk meteen, want je hebt het per slot van rekening zelf gewenst. Als je een hapje van zo'n koek neemt, spuug je het meteen uit. Walgelijk! Je was even vergeten dat je oma niet bepaalt een keukenprinses was, maar nu moet je wel alle koekjes opeten, anders is ze zwaar beledigt.

Ik wens een supersnelle laptop, met internet verbinding en alles erop en eraan. Waar ik op elke rpg kom en nooit meer hoef te wachten. Die computer mag dan altijd op mijn kamer staan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyza feb 13, 2010 4:41 pm

Jij krijgt je supersnelle laptop met alles wat je wenst. Nu lig je dagenlang op je kamer te RPGen. Je vergeet bijna dagelijks naar school te gaan en ziet je ouders zelden. Omdat zij je asociaal vinden nemen ze je laptop in tot je in de 4e klas zit. En dat zal langer duren; doordat je zo vaak niet op school was meot je het jaar overdoen. =3

Ik wens langere weekenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Sibby

Sibby

Vrouw Aantal berichten : 58
Registration date : 27-01-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1 3/4 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyza feb 13, 2010 5:15 pm

Je wordt plotseling ernstig ziek en omdat je te zwak ben om de hele week naar school te gaan, krijg je een langer weekend. Iedereen op school is jaloers op je. Maar jij weet wel beter, want door die akelige ziekte voel je je zo rot dat je niet eens meer zin hebt om te rpgen in het weekend! O.o

Ik wens dat ik iets lekkers te eten hebt, want ik heb honger. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptydi feb 16, 2010 9:45 am

Je krijgt een kipje van de KFC. Je vindt het heerlijk, maar wordt er ziek van. Je moet naar het ziekenhuis en blijft hier dagen lang liggen. Hierna mag je nooit meer kip eten.

Ik wens dat mijn pa aSaP reageert op myn mail Oo_

[as Soon as Possible.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyma apr 19, 2010 6:49 pm

Hij stuurt een mail terug naar je, waar jammer genoeg in staat dat hij na die mail geen mailtjes terug kan sturen.

Ik wens dat Swift een hoge rang in Chiave krijgt:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostwisper

Ghostwisper

Man Aantal berichten : 235
Leeftijd : 29
Registration date : 13-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 20
Status: Gezond
Partner: ik ben liever eenzaam...

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptydi apr 20, 2010 8:34 pm

je krijgt een hoge rang, maar wordt al snel gedegradeert vanwege inactiefiteit

ik wens dat ik monster hunter 3 heb
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptydi apr 20, 2010 9:11 pm

Ja! Eindelijk! Je hebt hem! Maar, helaas. Lisa komt bij je slapen. Ze gaat er bovenop liggen, en kapoef! Helemaal kapoet.

Ik wens dat het Zaterdag mooi weer is. =o
Terug naar boven Ga naar beneden
Spark

Spark

Man Aantal berichten : 110
Registration date : 12-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gewond
Partner: I don't need love...

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptydi apr 20, 2010 9:26 pm

Het is prachtig weer, maar net als je naar buiten gaat barst er een plensbui los. Heb jij weer!

Ik wens dat Pokemons echt bestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptydi apr 20, 2010 9:56 pm

Oke, Pokémon bestaan. Overal lopen nu wezentjes rond die vuur spugen, stroom opwekken, water spuiten en ga zo maar door. Er is echter geen enkele manier om deze wezens tegen te houden (je hebt geen Pokéballs gewenst x'D). Stel je eens voor; een gigantische Pterodactyl (Aerodactyl) die over alle huizen heen scheert en hyperstralen afvuurt. Niet echt wat je in gedachten had hč? En Golem; een grote rots die razendsnel kan rollen en zichzelf kan laten exploderen! Dat wil je niet hebben, toch? En dan hebben we het nog niet over Mew.. Mew, die ALLE aanvallen kan leren, in ALLE Pokémon kan veranderen, met zeer hoge stats, en dat terwijl hij gewoon giechelend op belletjes zit te stuiteren! Eén foute zet, en je bent er geweest..
Mew is niet eens de ergste legendarische Pokémon. Mew is tenminste klein. Maar wat denk je dan van Giratina of Groudon of zo? Die wil je niet kwaad hebben, en de kans is groot dat dit wel gebeurd..
Met al deze grote, enge Pokémon is de aarde al snel verloren en wilde jij dat je dit niet gewenst had..

Ik wens dat ik morgen geen les heb. (aa'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Dash

Dash

Vrouw Aantal berichten : 28
Registration date : 19-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 2 jaar
Status: Gezond
Partner: Geen

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptywo apr 21, 2010 8:27 am

Je hebt morgen geen les, want je komt vandaag onder een auto en ligt vier weken in het ziekenhuis. (niet erg aardig, maar kon niks beters bedenken xD)

Ik wens dat ik een bak muffins heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptywo apr 21, 2010 3:51 pm

Je hebt je muffins, maar, net als ik o.O, laat je ze per ongeluk op de grond vallen. Mijn hond graait ze voor je neus weg en smikkelt ze op. Nu heb je geen muffins meer en geen geld, dus kun je geen nieuwe kopen Razz

Ik wens een afstandsbediening waarmee ik mijn kanarie zachter kan zetten. [ofzo o.O]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyza nov 27, 2010 12:55 am

Op vreemde wijze verschijnt er opeens een afstandsbediening op je bureau. Er zitten veel vreemde knopjes op met vreemde plaatjes. Die met de kanarie er op trekt je het meest. Vooral nadat je je wens gedaan hebt. Je besluit hem op je vogel te richten en op het knopje te drukken. Je kanarie opent net zijn snavel en begint met het maken van een geluid, maar stopt halverwege. Wonderbaarlijk genoeg heeft de afstandsbediening gewerkt en is je kanarie opeens stil. Tevreden ga je verder met waar je mee bezig was.

Die nacht wordt je opeens gewekt door een enorm kabaal. Het klinkt alsof er beneden een atoombom ontploft is. Je besluit een kijkje te gaan nemen. het enige wat je ziet is echter je kanarie dus keer je je weer om. Dan klinkt er plots een geluid alsof er een hele oorlog in de kamer gevoerd wordt. Je draait je om, waardoor je ziet dat je kanarie de oorzaak van dit geluid is. Grommend loop je naar je bureau om de afstandsbediening weer te pakken, maar die is weg. Nu moet je je hele leven met dit akelige kabaal en de klachten van de buren leven, of je moet je kanarie afmaken.


Ik wens een kat met een geweer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptydi apr 05, 2011 4:33 pm

Als bij toverslag verschijnt er een lapjes kat met een geweer in zijn handen. Dit is echter een kat met een missie! Hij loopt vastberaden de straat door en schiet elke hond neer die hij ziet. Je voelt je erg schuldig, aangezien jij de kat gewenst hebt, dus ren je naar hem toe om hem te stoppen. Er klinkt er knal, de kat heeft je neergeschoten..

Ik wens dat ik mijn examens al heb gehad en geslaagd ben!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Angel

Angel

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 19-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 months.. ♥
Status: Gezond
Partner: Do I dare to love?

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyza jun 11, 2011 11:53 am

Krijg je. Je hebt je examens gehad en wordt gebeld met het bericht dat je bent geslaagd. Dolblij plan je een feest met je hele straat. Een week later, tijdens het feest, word je opnieuw gebeld. Er is iets fout gegaan bij de administratie en je bent toch niet geslaagd. En nu moet je dit aan de hele buurt vertellen >3 Reken er maar niet op dat je nog taart krijgt...

Ik wens een olifant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyza jun 11, 2011 12:07 pm

Er stopt een circus voor je deur die van zijn olifant af moet. Natuurlijk wil je dan arme beest wel verzorgen, maar daar is je moeder het niet mee eens. Dus verstop je hem in je garage, waar de olifant op de auto van je vader gaat zitten. Tot overmaat van ramp ziet hij het gedeukt blik ook nog eens aan voor een wc, waarna hij gaat lunchen bij het bloemenperk van je moeder, waarmee ze een show hoopte te winnen. Misschien wil het circus zijn olifant nog terug..?

Ik wens dat ik 20 euro per uur verdien, zodat ik minder hoef te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Frostflame

Frostflame

Vrouw Aantal berichten : 18
Leeftijd : 29
Registration date : 15-09-11

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gewond
Partner: geen

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptydo dec 15, 2011 11:39 am

je zoek werk maar kan niets vinden en dan ineens belt er een man aan. hij bied je een hele goede en leuke baan aan en het verdient ook nog goed. natuurlijk neem je die aan! maar het is wel ver weg en je moet op kamers. zijn je ouders daar wel blij mee? en jij? misschien moet je er toch nog maar even over na denken!

ik wens... dat nederland een tropish land is
Terug naar boven Ga naar beneden
Conleth

Conleth

Man Aantal berichten : 41
Registration date : 09-10-11

Over je pokemon
Leeftijd: 3 jaar
Status: Gezond
Partner: geen

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptydo dec 15, 2011 4:55 pm

De klimaatverandering zet door, ijskappen smelten, half Nederland overstroomd en de temperaturen stijgen. Heerlijk, een tropisch Nederland aan zee!

Ik wens ... dat pokémon echt zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel

Angel

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 19-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 months.. ♥
Status: Gezond
Partner: Do I dare to love?

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyvr dec 16, 2011 1:07 am

Goed, Pokemon zijn echt. Honderden, nee, duizenden destructieve wezens bewandelen nu deze aarde. Om te voorkomen dat je wordt gedood door een van hen, moet je je de rest van je leven in een schuilkelder verstoppen. En zelfs daar leef je in angst, omdat er elk moment een Electrode in je buurt kan ontploffen die alles om zich heen verwoest.

Ik wens een wekker die me 's ochtends wel wakker kan krijgen. (Die van mij is te zacht ofzo o_o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptydo jun 11, 2015 10:25 pm

Je hebt een wekker die je goed wakker krijgt. Het is van een nieuw bedrijf uit Zuid-Korea en zit nog in zijn testfasen, maar uit wanhoop heb je hem gekocht. De wekker is er op gebouwd om je op je hoofd te slaan als je wakker moet worden. Maar omdat de wekker nog beter getest moet worden, is de kracht van het slaan ook te hard. Waardoor je iedere keer wakker wordt met een flinke hersenschudding. Maar hé, je bent tenminste goed wakker, toch?

Ik wens 1 miljoen euro c: (because why not? Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Emptyvr jun 12, 2015 9:06 am

Bam. I miljoen euro voor jou! Alleen... Het zijn allemaal 1 en 2 cent muntjes. Niet alleen heb je nu een énorme berg geld om mee te zeulen als je naar de stad gaat (hoewel je er wel in kan zwemmen, dat is dan wel weer een voordeel...), maar ook zijn er sommige winkels die deze munten niet eens meer aannemen. Het tellen is een hel en het zeker niet waard om uit te geven. Maar ja, het is wel een miljoen euro...

Ik wens een huis in Den Bosch. :C
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Het wens-spel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het wens-spel   Het wens-spel - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het wens-spel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

 Soortgelijke onderwerpen

-
» het wens spel
» Het liedjes-spel
» Het liedjes-spel
» het woorden spel
» Het klop je hoofd op het toetsenbord en zie wat er uit komt spel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Forum Games-