Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 9 Emptydo jun 11, 2015 11:05 pm

Hahaha damn, je hebt je niet ingehouden met die forumgames zie ik xD Topper!

Wat je verhaallijn betreft, vind ik dat je hélemaal moet doen wat je zelf wil. Ik weet niet hoe Kim en Carla er over denken maar momenteel heb ik liever dat iedereen zich prettig voelt met hun characters. c: Zo was het vroeger ook en dat vond ik één van de fijnste dingen aan Inciala, dus dat wil ik graag zo houden.

La!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Danger

Danger

Man Aantal berichten : 1901
Leeftijd : 28
Registration date : 03-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21 jaar
Status: Gezond
Partner: -

Just...talk~! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 9 Emptyvr jun 12, 2015 12:26 am

Bloefdeus T_T Altijd leuk.

En ja, als je gaat spammen, doe het dan goed, niet? :p En oke ^-^ Ik vind het ook geen probleem om die vloek weg te halen, dan verzin ik wel iets anders XD Zo creatief ben ik dan ook wel weer lol :p

..Ik denk dat ik druk word door mijn bloedneus O_o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fanterria.clicboard.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 9 Emptyma jun 15, 2015 1:01 pm

Ahh, vanochtend heb ik mijn eerste gesprek gehad voor een mogelijke stage en ik geloof dat het heel goed ging. ;A; Ik voelde me in elk geval totaal niet awkward (behalve dat ik soms vergat of ik je of u tegen die mensen moest zeggen) en ik ging weg met een goed gevoel, heel anders dan toen ik voor de vorige stageperiode een stage zocht. Nu wachten tot ze de andere gesprekken hebben gehad en dan hoop ik dat ze mij aannemen. ;-;

Vandaag ga ik btw op Shadow terugposten, voor zij die dat wilden weten. La! Angel en Julia hebben helaas geen actieve topics, anders had ik daar ook mee teruggepost. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 9 Emptydi aug 25, 2020 12:07 pm

*schuifelt ongemakkelijk het topic in* .... Hallo.

Ik hang hier de laatste dagen weer te veel rond voor mijn eigen bestwil ;n;
Ik vraag me echt af wat er van iedereen geworden is. Wat jullie allemaal bezig houdt nu, hoe het met jullie gaat, wat er veranderd is. En ik weet dat dit een long shot is en dat de meeste waarschijnlijk niet meer kijken hier, maar als iemand dit ziet, voel je vrij om iets te delen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Just...talk~! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 9 Emptyza okt 03, 2020 1:26 am

Shadow schreef:
*schuifelt ongemakkelijk het topic in* .... Hallo.

Ik hang hier de laatste dagen weer te veel rond voor mijn eigen bestwil ;n;
Ik vraag me echt af wat er van iedereen geworden is. Wat jullie allemaal bezig houdt nu, hoe het met jullie gaat, wat er veranderd is. En ik weet dat dit een long shot is en dat de meeste waarschijnlijk niet meer kijken hier, maar als iemand dit ziet, voel je vrij om iets te delen?
Ik kom hier nog heel af en toe om mijn oude posts te lezen en me diep te schamen, ik was echt verrast toen ik een recente reactie post van 2020 zag haha. Ik ben net begonnen met een opleiding webdevelopment, hoe is het met jou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Just...talk~! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 9 Emptyvr okt 23, 2020 10:12 am

Swift schreef:
Ik kom hier nog heel af en toe om mijn oude posts te lezen en me diep te schamen, ik was echt verrast toen ik een recente reactie post van 2020 zag haha. Ik ben net begonnen met een opleiding webdevelopment, hoe is het met jou?

Hey!! Dat is lang geleden! ^^

Oh ja, ik heb me ook genoeg geschaamd bij het teruglezen van topics XD Maar ik heb me ook bescheurd van het lachen! En er zit ook een soort reassurance in, om te zien hoe mijn schrijven is veranderd - voor het goede! Maar daar heb ik ook Rolo aan te danken c: Hopelijk kan jij er ook nog iets anders uit halen dan alleen schaamte XD
Heel eerlijk, ik ben bij het teruglezen van dingen vooral geschrokken hoe erg ik ben veranderd als persoon. Ik gedroeg me zó anders dan ik me meende te herinneren... Maar ook daar kan ik zeggen, ik ben er alleen maar op vooruit gegaan.

Webdevelopment, leuk!! Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven! Hoe komt het dat je dit wilde gaan doen? c:

Het gaat hier met ups en downs, eigenlijk. Ik ben aan mijn afstudeerproject bezig, en probeer ondertussen mijn hoofd koel te houden wat de coronacrisis betreft.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Just...talk~! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 9 Emptyvr nov 27, 2020 1:04 am

Heyo,
6 jaar geleden was ik hier voor het laatst actief. :'D Tutu postte een link naar een pmd mmo, en toen ben ik in een Engelse vriendgroep beland. What's up, peeps?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Just...talk~! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 9 Emptywo dec 23, 2020 12:51 am

Levy schreef:
Heyo,
6 jaar geleden was ik hier voor het laatst actief. :'D Tutu postte een link naar een pmd mmo, en toen ben ik in een Engelse vriendgroep beland. What's up, peeps?
Dat ben ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just...talk~! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just...talk~!   Just...talk~! - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just...talk~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just...talk~!
» Just...talk~!
» We need to talk.
» Just...talk~!
» Just...talk~!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-